Sunday, April 3, 2011

demam...

huhuhu.... since monday aku dah demam tp xde la berat sgt cume time mlm2 je berat gile kepale n badan panas pas tu bgn pg semua ok la.... jumaat pas isyak aku drive blk ganu...walaupun xbrp sihat...aku rase badan aku letih giler kot ari sabtu semalam demam aku teruk gilerrr... xboleh nak bangun....badan panas teramat...aku plan nak blk kl ari ahad petang bcoz aku punya badan teruk giler terpaksa cuti lg n jumpa doktor kat ganu... lame dah aku xdemam mcm ni.... serius sakit gilerr kepala kot.....aduhhh...penat btol xtahan aku.....lame dah xdemam mcm ni....aku mkn ubat pun xda gaya nak kebahhhhh....syukur ari ni demam mule reda sket tp selesema still lagi xbaik2....xpe la sakit kan penghapus dosa cuma plan aku blk ganu nak buat somethng terpaksa cancel...yelah mane xcancelnya duk asyik tdo je .... xpe la may b ths time la the best time to take a rest properly...

No comments:

Post a Comment